07 January, 2011

Day 13: A letter to someone who has hurt you.

07 JANUARI 2011

Kepada
Encik yang bernama ..'SZSA'..(cam xsesuai je nk mention name dia kt cinie, tapi pedulik ape aku)

1. Kenapa kamu x suka saya? ini soalan 1st yang saya nak tanye kat kamu bile jumpe nanti tapi mahu kah kamu berterus terang dengan saya?

2. Apa yang dah saya lakukan hingga kamu memutuskan untuk berkata "dah x de perasaan langsung kat saya.." ooohhh sedihnya ketika itu bila saya mendengarnya..masih terngiang2 lagi kat kepala otak saya nie setiap butir perkataan yang kamu lontar pada saya.

3. Ketahui la wahai hati kamu yang tak berperasan langsung tue bahawa sa nya, saya sangat kecewa yang amat sangat pada waktu itu hingga tak terkata langsung mahu pun menanya 1 soalan pada kamu. Diri ini hanya berdiam diri dan memandang ke arah langit dengan pikiran yang sangat kosong.

4. Tipu lah kalau saya kata kan yang saya sudah pun memaafkan kamu. Itu semua tipu belaka, hanya mulut yang berkata "saya maafkan kamu" tapi hakikatnya hati saya tak merelakan langsung. "Tiada maaf bagi kamu", itu kata hati saya. Betapa kecewanya saya pada kamu, ALLAH sahaja la yang tahu.

5. Saya percaya, setiap orang pasti akan terima setimpal dengan apa yang sudah dilakukan samada baik mahupun buruk. Begitulah dengan kamu, setiap apa yang kamu lakukan terhadap saya, kamu akan terima balik.

Luahan yang sepatutnya kamu dengar, 


4 Tak Puas Hati ke?:

dee said...

macam ku kenal sapa mamat tu...

iEnA said...

huhuhu..luahan hati yg dh lame terbuku...huhuhu

dEe said...

ko tau tak die da kawen?

iEnA said...

lantak dialah nk kawen ke, dh kawen ke...x ke.. huhuhuhu............

Post a Comment


Template by:

Free Blog Templates