25 August, 2010

Best Lak lagu nie....




10 August, 2010

Selamat Berpuase...



06 August, 2010

1997-2010....

1997-2010....
eeeemmmmm....brape tahun erk...
ade la dlm 13 tahun xjumpe....
semlm detik bersejarah aku jumpe semula kwn lame aku mase kecik...
actually xjumpe lg...just chating je..
bertemu semula di Facebook...
i luv Facebook..disebabkan FB la, aku jumpe dia blk...
memang xsangka leh bertemu kembali...
seharian aku chat ngan dia....
dia dh lain sgt....rase cam dh x kenal lak...
dulu dia slalu sakat aku dlm kelas...
aku pun slalu gak sakat dia dalam kelas sbb dia nie dulu sopan sgt...
cute pun ye gak...tp skrg dia dh xcute pun...huhuhu...
best la klu ingatkan mase sek ren dulu.....

**note:aku nk sgt jumpe ngan membe aku yg sorang lg nie...dia lg lame aku xjumpe...

05 August, 2010

So hot....




Xde tajuk yang spesifik la...

minggu nie, minggu yg meletihkan...
2 hari aku berbengkel di nilai...
balik opis de cyberdrill pulak...
tp time cyberdrill tu, klu ikutkan xla penat pun...
cume badan je letih lepas berbengkel 2hari sebelum tue.....
tamat kt sini jela cite smlm...aku nk cite yg aku letih je...
--------------------------------------------------------------------------------
Meluat..patut ke aku letak perkataan tue...
rase cam over sgt lak perkataan tue...
tp lantak la...huhuhu...perasaan aku, bukan perasaan org lain pun...huhuhu
Aku tau aku nie sape...(sedihnye)
bile fikir balik pasal nie.... perlu ke aku nak fikir sgt sampai nak
pening2kan kepala otak sendiri....
lebih baik aku wat hal aku sendri...xyah nak kisahakan hal org lain...
be matured la....(ditujukan untuk diri sendiri)hehehe...
nape aku nie beremosi sgt....sudah2 la tue(ditujukan untuk diri sendiri gak)
pape pun memandang  bulan ramadhan hampir menjelma....
x sabar nye nak menempuh bula ramadhan...
bulan yang sepatut nye kite gembira dgn kedatangan.....


Template by:

Free Blog Templates