02 December, 2010

Day 05: A picture of somewhere you’ve been to.

Cabaran Ke 05..

ok, mula2 kene la letak gamba dulu kan...




gambar2 nie sume time aku n 2org member aku yg lain g bandung..aku mase sblm puase tahun nie...kat sane sempat la nk beli baju raye..hehehe.

.gambar yg 1st tu kat mane erk...lupe dah...alaa..lupe la..kt situ sejuk. ha!! aku ingat name tmpt nie Tangkuban perahu...best tempat nie..ade hinpunan pohon pinus dan hamparan kebun teh di sekitarnya..pas tu de byk batu2..best kt tmpt nie..

gambar kedua tu aku g shopping sekitar bandar bandung..dh xingat name shopping complex tue..huhu..

gambar ketiga lak...aku mkn mee bakso...kedai dia nie unik n cantik sbb terletak kt atas bukit...sgt menarik

3 Tak Puas Hati ke?:

Achik.eDee said...

sama je gmbo yg 1st tu dgn linda.. hahahahaha..

iEnA said...

yeke...dh kiteorg g bandung same2..sbb tu same..huhuhu..

Achik.eDee said...

tunjuk la gmbr ko g tmpt lain.. :p

Post a Comment


Template by:

Free Blog Templates