04 June, 2010

Dengarkanlah.....(Shiela Majid)

Berkerdipan
Bintang di langit malam meneman bulan
Mengasyikkan memadu asmara di sebalik awan

Oh bulan
Ku ingin berterus terang
Meluahkan perasaan

Verse

Angin lalu
Meniup menghembus membisik namamu
Menemankan senyuman menawan di buai khayalan
Bahagia itu yang aku inginkan
Milik kita selamanya

Chorus

Dengarkanlah laguku
Ku ciptakan untukmu
Menghargai dirimu di sisiku
Dengarkanlah laguku
Ku nyanyikan untukmu
Buat sekian lama
Hanyalah dikau di hatiku

Ulang Verse

Ulang Chorus

Percaya pada segala yang ku janjikan
Hidup bersama seperti bulan dan bintang

Ulang Chorus

Dengarkanlah

Note: nak lagu ni...sape ade..

2 Tak Puas Hati ke?:

Anonymous said...

aku x ada lagu nie.. tp kalo nk aku nyanyikan boleh ajer.. nk x ? ala ssh2 je.. call je ext aku nnt aku nyanyikan ahaks.. :p

Anonymous said...

xnak....nnnt hujan ribut petir...hahahaha...

Post a Comment


Template by:

Free Blog Templates