28 April, 2014

Sakitnye hati...

Geram sgt2...xde rase tanggungjawab langsung.mentang2 la aku de lebih..ko nk pulun aku habis2. Melampau betul la.. Mmg tgh sakit ati ni..ingat aku byk sgt la.nk kena byr mcm2. Nk bg kt mak n abah lg.. Abes la aku camni..semak tul la.. Tgk la nnt. Jgn smpai aku rase xboleh bla ngn ko.baru ko tau.. Pening kepala la mcm ni..

2 Tak Puas Hati ke?:

adalova said...

rilex2..sabar jela iena..

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Post a Comment


Template by:

Free Blog Templates